تجهیزات برق اضطراری

Wiki Article

برای نصب و راه اندازی یو پی اس باید به استانداردها و قوانین مربوطه توجه داشت. مثلاً محل نصب یو پی اس باید کاملاً استاندارد و بدون عوامل خطرناک مانند منابع حرارتی باشد.

عملکرد فن خنک کننده دستگاه به گونه ای طراحی شده تا به صورت خودکار فقط در دمای تعریف شده فعال شود ، این امر مهم یو پی اس سونر را از نظر صدا در رده یو پی اس های بدون صدا قرار داده است.

طراح و تولیدکننده یو پی اس سونر

تولید یو پی اس هژیر صنعت همراه با آزمایشات و تست‌های گوناگون همراه می‌باشد و از این نظر کیفیت آن زبانزد کارشناسان و علاقه‌مندان می‌باشد.

دستگاه یو پی اس به کمک انرژی ذخیره شده در باتری مخصوصی که به آن متصل است، برق مورد نیاز تجهیزات الکترونیکی را تأمین می‌کند.

برای محیط‌های تجاری که نیاز به محافظت بیشتری دارند، یو پی اس‌های آنلاین توصیه می‌شوند.

یو پی اس‌های آنلاین بالاترین تکنولوژی، بیشترین توان، بیشترین امکانات و بالاترین قیمت را نسبت به انواع دیگر یوپی اس دارند. یو پی اس آنلاین علاوه بر تامین انرژی الکتریکی موردنیاز تجهیزات و سیستم‌های الکتریکی، از تجهیزات حساس و موتوری کاملا محافظت می‌کند.

یوپی اس‌های موجود در خرید ups بازار تفاوت قیمت زیادی دارند که این موضوع، انتخاب را برای خریداران سخت می‌کند.

با توجه به تجهیزات صنعتی متنوعی که در این حوزه کاربرد گسترده‌ای دارند، یو پی اس برای این بخش بسیار پرکاربرد و ضروری است.

این نوع یو پی اس قیمت مقرون به‌صرفه و ابعاد نسبتا کوچکی دارد و برای تجهیزات کم‌مصرف و دستگاه‌هایی که به نوسانات و آلودگی‌های برق شهر حساس نیستند، بسیار مناسب است.

شارژر یکی از اجزای مهم یو پی اس است که وظیفه فراهم کردن جریان و ولتاژ برای باتری یو پی اس را برعهده دارد.

موتور برق بنزینی موتور برق گازسوز موتور برق دیزلی باتری یو پی اس 

مبدل یا ‌اینورتر وظیفه دارد که انرژی ذخیره شده در باتری یو پی اس را به جریان‌های متناوب شهری تبدیل کند. به عبارت دیگر، در صورت قطع شدن برق یا وقوع هر گونه مشکلی که باعث از کار افتادن تجهیزات و سیستم‌های شما شود، مبدل، باتری را به جریان متناوب تبدیل کرده و باعث تامین برق تجهیزات شما بدون هیچ گونه وقفه‌ای می‌شود.

بر اساس میزان جریان و ولتاژ مصرفی و تعداد سیستم ها و بودجه شما، بهترین پیشنهاد رو خدمتتون اعلام میکنند.

Report this wiki page