یو پی اس

Wiki Article

مقالات آموزشی یو پی اس مقالات تعمیرات دستگاه یو پی اس مقالات آموزشی باتری یو پی اس مقالات آموزشی استابلایزر آخرین مقالات

یخچال و پکیج از دیگر دستگاه‌هایی هستند که معمولا نسبتا به نوسانات برق بسیار حساس هستند.

مدل‌های مختلف یو پی اس توانایی متفاوتی برای تامین برق بار دارند. درجه توانایی آنها کاملاً به میزان شارژ ذخیره شده در داخل یو پی اس بستگی دارد. به عنوان مثال، یو پی اس طراحی شده برای کامپیوترها می‌تواند تنها برای مدت زمان کمی که برق قطع می‌شود، برق را تامین کند، اما این زمان برای ذخیره فایل‌هایی که کاربر روی آنها کار می‌کرده است، کافی است.

یو پی اس نوعی سیستم برق اضطراری است که آن را به عنوان منبع تغذیه بدون وقفه می‌شناسند. این دستگاه میان تجهیزات مصرف کننده و شبکه برق شهری قرار گرفته و از خاموش شدن تجهیزات در زمان قطع برق یا بروز نوسانات جلوگیری می‌کند.

علاوه بر این، طراحی تعاملی با خط معمولاً دارای یک ترانسفورماتور با تپ تغییردهنده است. با این ترانسفورماتور، اگر ولتاژ‌ ورودی تغییر کند، تنظیم ولتاژ قابل دستیابی است. تنظیم ولتاژ در شرایطی که ولتاژ ضعیف وجود داشته باشد، یک ویژگی بسیار مهم است.

یو پی اس با تامین برق بدون وقفه، از از دست رفتن اطلاعات و شرکت بهراد مختل شدن فرآیندهای کاری شما جلوگیری می‌کند.

تایم تاخیر (زمان سوئیچ از برق شهر به باتری و بالعکس) در این دستگاه صفر میباشد و در خروجی آن سیستم تثبیت ولتاژ ( اسبیلایزر ) وجود دارد که ای مدل از یو پی اس را به کاملترین دستگاه یو پی اس تبدیل میکند. همچنین ولتاژ خروجی بصورت سیسونی کامل میباشد.

یعنی در هنگام ایجاد مشکل برای برق شهری، مبدل جریان باتری را متناوب کرده و برق را بدون هیچ مشکلی به وسایل الکتریکی می‌رساند.

در بیشتر موارد این باتری ها را در محفظه پلاستیکی یا فلزی غیر رسانا و غیر مشتعل نگهداری می کنند.

یو پی اس علاوه بر تنظیم کردن برق شبکه و تثبیت آن، از ورود نوسانات و نویز‌های اضافی که سبب بروز حادثه برای دستگاه می‌شود جلوگیری می‌کند.

برای اطلاع از آخرین قیمت یو پی اس درب پارکینگ لطفا با هوگون تماس بگیرید.

Take into consideration a collection-parallel battery arrangement with all excellent cells, and a single gets shorted or dead:

افزایش ولتاژ باتری و یا شارژ بیش از حد مجاز باتری درحالت برق

یک راه ساده برای درک بازده انرژی یو پی اس با مبدل دلتا، در نظر گرفتن مثال انرژی مورد نیاز برای تحویل یک بسته از طبقه چهارم به پنجم در یک ساختمان است (شکل ۷).

Report this wiki page